otrdiena, 2012. gada 14. februāris

Happy.V.d.

Fantastiska diena!!
No rīta mani pārsteidz sniegpārslas, kas plandās aiz loga.
Pilnos apmēros sekoju norādījumiem, darot lietas, no kurām esmu bez prāta. vesela brīvdiena!!! un es nekad nebiju domājusi, izjutusi un pazinusi to sajūtu, kad tu esi pilnīgi viens, un pilnīgi brīvs, un jūties ar to tik sasodīti laimīgs un apmierināts, ka lidinies tos piecpadsmit centimetrus virs zemes....tik daudz plānu,ka visu nemaz nav iespējams paspēt.
Sākšu ar to, ka uzpucēšos un došos uz Arsenālu...watevaa, man vairs nav jābūt snobiskai un izsmalcinātai, rokoties pa anotācijām, lai saprastu, izstāde ir to vērta apmeklēt, vai nav... es varu vienkārši iet, ļaujoties sajūtām,
vai neiet, klīstot pa lielvaikaliem, meklējot dažas dāvanas, kuras šodien ir jānopērk pāris mīļiem cilvēciņiem,
vai klaiņot pa pelēku, apsnigušu Rīgu, ar skaņu celiņu uz ausīm.......varbūt satiekot cilvēkus, kuriem esmu agrāk gājusi garām sasveicinoties, tādēļ ka esam redzējušies jau daudzas reizes, bet nekad neesam iepazinušies... un es zinu,ka visi ši cilvēki kaut kur eksistē, un arī tas iekrāso trotuārus..
,,visas lietas, kuras pēdējā laikā notiek manā dzīvē, tiek man sūtītas, lai izkrāsotu un atdzivinātu manu garu, un esmu par to tik ļioti pateicīga......kā apburoša, radoši nekārtīga un arvien papildinošas vibrējošā harmonijā pastāvoša glezna, kas nemitīgi top..........................aizvakar mans kolēģis pierunāja mani izpildīt mākslas psihoterapijas uzdevumu, kurš šķita sākotnēji tik vienkāršs un pašsaprotams............taču rezultātā, milzīgs enerģijas lādiņš un apziņa - sasodīts, manī ir visa kā tik daudz,
un es mācos to sakārtot, apzināt, izzināt, izmantot.............ka ir nepieciešams šis skaisti sārtais gaiss un vējš, kustība, kas visu virza uz priekšu, unvienmēr tas augstākais, uz ko pavērst skatienu, kam ticēt un pievērst savus ideālus..........................nekad, nekad NEKAD nemainiet SAVUS ideālus!!!! mainiet cilvēkus,kuri cenšas jūs no tiem atrunāt, bet nekad nemainiet savus ideālus, savus uzskatus, savas vērtības, savas cerības.....nekad nemainiet savu krāsu paleti pret svešu.lai cik tuvs šis cilvēks jums nešķistu... neviens nespēj izdzīvot Tavu šodienu jēgpilnāk kā Tu pats......... perfekta diena mīlestībai pret apkārt pastāvošo...........

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru